5/04/2010

Yazmak güzeldir

Herkes birşeyler yazabilir,
bir kör bile yada elleri olmayan biri.
Sağırlarda olabilir hatta.
Yeterki yazmak gelsin içinden
Kelimeler sessiz vede renksiz olsada 
okumasını bilene gökgürültüsüdür yada gökkuşağı.
Anlatmak istediklerini dök yazıya
sevgini yaz mesela,nefretini hatta,
gördüğün bir rüya,başından geçen facia,mutlu olduğun o anı yaz yada.
Annene,kapıcına,askerdeki özlediğine,patronuna,
belkide kimsen yoktur kimsesiz olan sen kendine yaz,
okunacak cümleler çıkacaktır elinden mutlaka.
Yazmak güzeldir konuşmak kadar çeşitli vede keyifli. 

7 yorum:

éLLa Çiça dedi ki...

blog yazmaya baslamadan önce bu yazdiklarina pek anlam vermezdim ama gördum ki yazmak gercekten cok rahatlatiyor insani.

TuTsİ dedi ki...

vaktimin çoğunu abuk sabuk mevzularla harcamaktansa,Blogları okumak yorum yapmak ve bazen belli konular üzerine bazende içimden geldiği gibi yazmak hoşuma gidiyor.
Daha iyisini yapabilirim den önce yapabiliriz dedim ondandır, Blogda hikaye yazmak fikrinin herkese yayılmasını istemem.
Yoksa ben kim hikaye yazmak kim pehh şurdaki cümleleri bile yazarken üstünden 5 kere geçiyorsam eksikliğimdendir.
'El elden üstündür' buna inanıyorum.

Mystery dedi ki...

ben bile yazdıklarıma bazen "vay bee ben mi yazmışım" diyebiliyosam yazmakta var bi keramet :))

TuTsİ dedi ki...

@Mystery
Yaz sende yaz herkes yazmalı
yazılanları okumak kadar zevkli olandır yazmak.

Profösör dedi ki...

Bir de çizmek vardır. Yazmak kadar anlamlı.

Smiley.. dedi ki...

ilk olarak yazmaya, senın yazdığın bu yazı gibi bir yazıyla karşılaştıktan sonra başladım..kimbilir belki seninde bu yazın birilerini teşvik eder..terapi gibi bişey aslında..huzur veriyo:)

D!mple Rock dedi ki...

Kelimeler sessiz vede renksiz olsada
okumasını bilene gökgürültüsüdür yada gökkuşağı.
bu kısma bayıldım..

bugün annem onun için birşeyler yazmamı istedi bilmem kaçıncı kez. ben de erkek arkadasımdan beni çizmesini istemiştim bilmem kaç kez.
demek siparişle olmuyormuş bu işler..

Pages

Testing Widget

Araman için kısa yol